menuordersearch
asal-arasbaran.ir

کاهش " اضطراب شب های امتحان "

۱۳۹۹/۳/۱۷ شنبه
(0)
(0)
کاهش " اضطراب شب های امتحان "
کاهش

کاهش " اضطراب شب های امتحان "  :

 

نکات زیر می تواند شما را در سپری کردن شبهای پر اضطراب امتحان یاری کند :

 

☘ شب های امتحان، زمان یادگیری دروس نیست و در این شب ها فقط باید به مرور درس ها بپردازید.

☘ برنامه امتحانی را هفته قبل از امتحان به دقت مرور کنید.

☘ قبل از اتمام کلاس ها و شروع امتحانات به خودتان اطمینان داشته باشید و از امتحان نترسید.

☘ سوالات از کتاب درسی شماست و شما با مطالعه کتاب های درسی به راحتی می توانید به سوالات پاسخ دهید.

☘ از ایجاد رقابت ناسالم با دانش آموزان دیگر اجتناب کنید.

☘ برای صبح امتحان ، صبحانه مناسبی میل نمایید و به هیچ وجه گرسنه به جلسه امتحان نروید ، عسل،کشمش،خرما توصیه می شود.

☘ به استراحت و خواب خود در شب امتحان توجه کافی داشته باشید.

☘ از حبس کردن خود در اتاق مطالعه خودداری کرده و استراحت لازم را داشته باشید.

telegraminstagramfacebookpinteresttwiter