menuordersearch
asal-arasbaran.ir

سوالات متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه‏ اطلاعات کابری منتقل می‏شوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حساب‏های کاربری gmail گاهی spam میشوند.

چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

 برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود ، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " آخرین تراکنش ها " کلیک کنید ، کلیه سفارش ها و فاکتور های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می نمایید.

به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می رسد ؟

جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های فروشگاه ما می باشد و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی  به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می بخشدنماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

 

آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید .

 

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

روش های ارسال کالا چگونه است ؟

با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش های ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال می شود که به خواست خود می توانید هرکدام را انتخاب کنید :

  • پست پیشتاز
  • پست تیپاکس
  • باربری
  • پیک موتوری

همپنین با توجه به سیاست فروشگاه در راستای جلب رضایت مشتریان خود ، امکان ارسال رایگان کالا برای بعضی از کالا ها نیز وجود دارد . بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان می شوند با گزینه " ارسال رایگان " در قسمت معرفی کالا مشخص می شوند.

 

چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم ؟

برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش " جعبه آدرس ها " مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:

  • پس از ورود به حساب کاربری خود ،از قسمت " آدرس های ارسالی " به صفحه درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج نمایید.
  • در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک " جعبه آدرس ها " به قسمت درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج کنید.

 

عسل طبیعی را چگونه تشخیص دهیم ؟

اگر از مردم عادی بپرسید چگونه میتوان عسل طبیعی را تشخیص داد راه های بسیاری از جمله تشخیص با کبریت، دستمال کاغذی و معرفی میکنند اما واقعیت این است که هیچکدام از این روش ها صحیح نمی باشند و مبنای علمی ندارند.

بهترین و قطعی ترین راه برای تشخیص میزان خلوص عسل ، آزمایشگاه تخصصی عسل  می باشد. کافیست مقداری از عسل را به آزمایشگاه ببرید و درخواست آنالیز آن را داشته باشید. آنگاه تمام فاکتورهای مهم کیفیت عسل از جمله ساکارز، پرولین، رطوبت، گلوکز و فرکتوز را دقیقا متوجه خواهید شد.

میدانیم شما هم مانند بسیاری از عزیزانی که بدنبال خرید عسل طبیعی هستند، روشی سریع تر و ارزان تر میخواهید ولی باور بفرمایید هیچ روش آسانی وجود ندارد که در منزل بتوانید از آن استفاده کنید.

 

کیفیت عسل ها را چگونه تضمین میکنید ؟

ما به همراه تمام عسل ها نتیجه آخرین آزمایش را خدمت تان ارسال میکنیم و خوشحال خواهیم شد شما نیز عسل را به آزمایشگاه ببرید. در صورتی که مشخص شود عسل طبیعی نمی باشد ما ۲ برابر هزینه پرداخت شده بابت عسل + آزمایشگاه را تا حداکثر ۲۴ ساعت به حسابتان واریز خواهیم کرد.

هر چند مطمئنیم بعد از دریافت محصول خودتان آنقدر ذوق زده خواهید شد که دائما ما را به دوستان و آشنایانتان معرفی می کنید.

ما میخواهیم شما به محصول طبیعی دست پیدا کنید و هر تضمینی که بخواهید در خدمت تان هستیم!